Valutor:


Frakt & Retur

Fraktpolitik
• Internationell frakt hanteras av International Transport Company, inom 3-7 dagar leverans vanligtvis.
• Er beställning kommer att vara försäkrad för hela inköpsbeloppet och kan spåras på EMS-webbplatsen.
• De flesta internationella leveranser skickas via DHL, främst inom detaljhandeln, medan för grossistförsäljning, var god kontakta oss nu. Därför kan du njuta av gratis frakt till Storbritannien, AU, USA, etc. och stor rabatt som erbjuds här utanför detaljhandeln. Spara mer pengar nu njuter äkta helt ny kvalitet.
• Vi är en professionell online-återförsäljare och samarbetar med EMS som uttrycker långsiktig leveransorder och levererar direkt till din dörr. Var noga med att du är hemma när paketet kommer att anlända.
• Alla paket skickas in i en annan låda!
Returpolicy
• Vi är engagerade i din fullständiga tillfredsställelse. Alla beställda föremål här ligger nära ordet här "vad du ser på vår hemsida är vad du får på 7days". Innan du har lätt att byta ut och returnera, måste du kontakta oss med returleveransadressen innan du skickar tillbaka varorna. Alla objekt som skickas tillbaka till oss måste vara i sitt ursprungliga skick, dvs inte slitna, ändras eller tvättas, med alla taggar bifogade.
• Alla beställda föremål är de rätta föremålen du väljer här. Vi lovar dig om rätt orderpaket. Om du returnerar rätt artiklar för återbetalning: alla återbetalade varor är föremål för viss återbetalningsavgift. Frakt och fraktkostnader återbetalas inte.
• Vi täcker inte fraktkostnaden för retur eller utbyte av rätt orderpaket, du ansvarar för fraktkostnaderna. Dessutom rekommenderar vi att du lägger till spårning och försäkring för ditt eget skydd, eftersom vi inte kan vara ansvariga för förlorade leveranser.
• Alla returvaror ska skickas till leveransadressen vi skickar till dig efter att du fått vår feedback här!
utbyten
• Vi accepterar utbyten för en annan storlek eller färg inom 30 dagar efter det ursprungliga beställningsdatumet. Vänligen kontakta oss med ditt Order-ID och en av våra medarbetare hjälper dig. Förbättra nu! Om du vill byta ut varor till en annan stil, måste du returnera dina artiklar för återbetalning (enligt returpolicy) och placera en ny order för den stil du föredrar.
• Du måste kontakta oss innan du skickar objekten tillbaka. Alla objekt som skickas tillbaka till oss måste vara i sitt ursprungliga skick, dvs inte slitna, ändras eller tvättas, med alla taggar bifogade. Slitna eller smutsiga föremål kommer tillbaka till dig.
• Vi täcker inte fraktkostnaden för utbyten, du kommer att vara ansvarig för returposten och för fraktkostnaderna för fraktkostnaderna för att skicka ut de bytte artiklarna till dig. Vi rekommenderar att du lägger till spårning och försäkring när du skickar varor till oss för ditt eget skydd, eftersom vi inte kan ansvara för förlorade leveranser. Frakt och fraktkostnader återbetalas inte.
Order Avbeställning
• Avbeställning av order måste beställas innan beställningen har skickats. Eftersom vi behandlar alla beställningar så snabbt som möjligt inom 6-8 timmar efter orderingången, så kan vi inte alltid avbryta en beställning efter det att den har placerats. Hoppas att du kan förstå i denna viktiga punkt. Anställningsförfrågningar efter det att beställningen har skickats behandlas enligt vår Returpolicy.
Vänligt meddelande: Om du inte har fått ditt spårnummer inom 3 dagar efter det att du beställde, kan din e-postserver ha sett den som spam. Kontakta i så fall om hjälp med orderuppföljning.
tillbaka